Over ons

‘’Carrierecafe is continu op zoek naar nieuw talent. ‘’

Carrierecafe is een Werving & Selectie en Detacheringsbureau en wij zijn continu op zoek naar talenten in opdracht van onze klanten. Als intermediair leggen wij de brug van deze talenten naar een nieuwe baan of opdracht, waarbij onze doelgroep op MBO/HBO en WO-niveau opgeleid is.

Wie zijn onze consultants?

Onze consultants beschikken over ruime ervaring in deze expertisegebieden en kunnen inhoudelijk meepraten over de vacatures. Zij hebben namelijk zelf in één van de vakgebieden gewerkt en zijn door deze ervaring goed op de hoogte van wat er in de branche speelt. Hierdoor zijn wij in staat om de inhoud van de functieprofielen goed te doorzien, zowel de harde eisen als de competenties. Maak hier kennis met team!

Wie zoeken wij?

Wij bemiddelen in meerdere branches, echter onze expertise ligt in de branches:

  • Banking;
  • Finance;
  • Risk & Compliance;
Wij hechten veel waarde aan de persoon achter het CV

Iedereen die met ons in gesprek gaat, ervaart het thuis op je werk gevoel. In deze setting gaan wij graag in gesprek met de kandidaat! Op deze wijze kan de kandidaat zich openlijk presenteren.

Wij houden ons puur bezig met onze core business: matchen van vraag en aanbod. Daar zijn wij goed en gedreven in. Of het gaat om een vaste baan of een interim-opdracht, Carrierecafe biedt altijd arbeidsbemiddeling op maat.

Geschiedenis

Op 14 augustus 2001 deponeerden we officieel onze naam en een half jaar later hebben wij, Dorien Smit en Erwin ter Horst, Carrierecafe opgestart. Met trots kijken wij als partners en als compagnons terug op al weer 15 mooie, maar ook zeer roerige jaren.

In een achteraf gezien economisch niet gemakkelijke tijd, hebben wij kans gezien Carrierecafe gestalte en vorm te geven. Onze core business was en is nog steeds het matchen van vraag en aanbod, en inmiddels hebben wij onze dienstverlening uitgebreid.

De eerste paar jaren lag onze focus op Werving & Selectie: We plaatsten zoveel mogelijk werkzoekenden op vaste banen tegen een vaste prijs. Daarnaast was Carrierecafe een horecagelegenheid, een café, waar men ook terecht kon voor het houden van een feestje, of het nuttigen van een broodje. Deze combinatie was nieuw en onderscheidend in de markt en leverde veel nieuwsgierige en positieve aandacht op.

Lees verder

  • 2003

    Na 3 jaar 'pionieren' een representatief kantoorpand in Utrecht.

  • 2005

    Wij bemiddelen nieuwe medewerkers nu op basis van W&S als detachering.

  • 2007

    Nieuwe expertises! Bank & Verzekeringen, ICT, Sales, Office Support en Finance.

  • 2009

    Eind 2008 begin 2009 raakt de Crisis ook Carrierecafe. We sloegen ons er succesvol doorheen.

  • 2014

    Na jaren van crisis zagen we de vraag naar talenten weer aantrekken. We groeien weer hard!

  • 2016

    Carrierecafe bestaat 15 jaar en we behalen de mijlpaal van 100 medewerkers.

  • 2018

    Het interne team van Carrierecafe is verdubbeld!

Factor

Missie

  • De meest persoonlijke facilitator & matchmaker in "Arbeidsbemiddeling op Maat" binnen de expertises Banking, Finance en Compliance.

Visie

  • De grootste persoonlijke facilitator van Nederland worden waardoor opdrachtgever en professional optimaal haar gezamenlijke doelen weten te behalen.
  • Binden + boeien =  kwalitatief groeien
  • Carrierecafe streeft naar maximaal geluk en succes op de werkvloer.

 

Strategie

  • Door in gesprek te blijven met onze opdrachtgevers en professionals weten wij wat er speelt op de werkvloer.
  • Zo kunnen wij kansen creëren en oplossingen bieden om maximale duurzame inzetbaarheid te realiseren.

De Cc-factor

  • Thuis op je werk!
  • Persoonlijke aandacht
  • Flexibel - wendbaar
  • Transparant
  • Kwaliteit
  • Vrijheid

#TeamCarrierecafe